Renginiai

KUKSANDO įvadinis užsiėmimas

2021-05-04 18:30 - 20:00 ONLINE

Tik darniai puoselėdami savo kūną ir protą kartu, galime tikėtis geros savijautos ir laimės pojūčio kiekvieną dieną.

 

KVIEČIAME Į KUKSANDO PRAKTIKAS  nuo GEGUŽĖS 3 d.

Visas mėnuo – išbandyti, pajusti ir praktikuoti KUKSANDO! Pratybos vyks ZOOM platformoje .

 

 ZOOM nuoroda į kuksando:  https://bit.ly/3v4h6Qq  

 

Ta pati nuoroda galios į visus užsiėmimus: gegužės 3 d. (įvadinis), gegužės 4, 11,18,25 d.

                

 

 

Kuksando - tai darni, prieš beveik dešimt tūkstančių metų Korėjoje sukurta sveikatinimosi ir žmogaus galimybių vystymo sistema, kuri į darnią visumą apjungia fizinius pratimus, kvėpavimo meditaciją ir akupresūrą.

KUKSANDO Jums gali padėti:

  • Sumažinti nuovargį, stresą, nemigą;
  • Nuraminti protą ir emocijas;
  • Padaryti kūną lankstesnį ir ištvermingesnį.
  • ĮVADINIS susitikimas:  gegužės 3 d. pirmadienį, nuo 18.30 val. - 20.00  val.

Susipažinsite su kuksando istorija, struktūra, praktikos principais, ypatumais ir pagrindinėmis taisyklėmis.

Sužinosite, ką sako Vakarų  mokslas ir šiuolaikinė psichoterpija apie Rytų patirtis:  meditaciją, siūlomą kvėpavimo būdą, ryšį tarp kūno ir centrinės nervų sistemos, psichinės ir  fizinės sveikatos stiprinimą.

Mokysimės taisyklingai kvėpuoti, atliksime sudėtingesnius pratimus bei aptarsime apšilimo ir pabaigos pratimus. Susipažinsime su meditacijos pozomis, pagrindiniais akupresūros taškais ir kitomis detalėmis, kurios itin svarbios praktikuojant.

  • PRATYBOSvisą gegužės mėn. vyks antradieniais 30 – 20.00 val. 

SVARBU:

Tie, kurie nedalyvavote ĮVADINIAME susitikime ir neišklausėte jo įrašo, prisijunkite 18.15 val.

15 min skirsime susipažinimui su pagrindinėmis praktikos taisyklėmis.

Praktikuosite kartu su Edita Tamuliene, sertifikuota mindfulness ir kuksando praktikų mokytoja, atstovaujančia pasaulinę Kuksando Bakdol federaciją. Daugiau apie mokytoją ir praktiką : https://animo.lt/

 PASIRUOŠIMAS 

Specialaus pasirengimo pratyboms nereikia, tik turėkite kilimėlį ir apsirenkite kūno nevaržančiais drabužiais. Pradėti praktikuoti galima bet kuriame amžiuje. Praktika tinkama bet kokio fizinio pasirengimo žmogui, tiek vyrams, tiek moterims.  

Prieš pradedant susipažinkite su  Privatumo politika bei Paslaugų teikimo taisyklėmis.

Ką būtų naudinga žinoti apie KUKSANDO, video pristatyme: 

 https://bit.ly/3dq2O6M

 

 

 

Praktikos struktūra:

 

  1. Atsipalaidavimo ir apšilimo pratimai.

 

Pratimų seką sudaro 57 nesudėtingi pratimai, skirti atpalaiduoti ir išjudinti sąnarius, atpalaiduoti raumenis, sausgysles, sušildyti kūną, pagerinti kraujo apytaką, normalizuoti susidariusią įtampą ir pasiruošti meditacijai.

Tempimo pratimai atliekami kvėpuojant pagal ypatingą kuksando techniką – judesys daromas sulaikius kvėpavimą.

 

  1. Kvėpavimo meditacija

 

Ji yra aktyvi –  kvėpuojant tam tiku ritmu, apatine pilvo dalimi, nuolat keičiamos pozos.

Kvėpuojant tokiu būdu, daugiau pasisaviname deguonies, labiau juda diafragma, ji stiprėja, masažuojami vidaus organai, jie juda, veiksmingai gerinama plaučių funkcija, kraujotaka būna optimali, efektyviau dirba smegenys, normalizuojasi emocinė būsena, stiprinami kūno raumenys, kaulai.

Kvėpavimas pilvu dar vadinamas diafragminiu kvėpavimu – sveikas ir prigimtinis žmogui.

 

  1. Pabaigos pratimai.

 

Pabaigos pratimų seką sudaro 37 pratimai, kurie sukauptą energiją paskirsto po visą kūną ir vidaus organus.

Pabaigoje atliekame atsilenkimus, atsispaudimus – pratimus širdies, plaučių, raumenų ir kaulų funkcijoms stiprinti.

 

Neatsiejama kuksando sistemos ir praktikos dalis yra akupresūra – poveikio žmogaus organizmui spaudant aktyvius kūno taškus, technika. Ji įtraukta į pratimų sekas ir derinama su kvėpavimu.